مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

متنوع - آرشیو 1391/10

دانلود فیلم سینمایی پذیرایی ساده+لینک مستقیم

تعداد نظرات : 0

ترانه عليدوستي، ماني حقيقي، سعيد چنگيزيان، اسماعيل خلج، صابر ابر، محمد عاقبتي، دانيال فتحي، هيمن دهقاني، نقي سيف جمالي، نادر فلاح، وحيد آقا‌پور، محمدرضا نجفي، قربان نجفي، مهدي توکلي زانياني


برچست ها :
ادامه مطلب ...
تعداد بازدید : 2941
     

دانلود فیلم سینمایی تو و من+لینک مستقیم

تعداد نظرات : 4

كمدي اجتماعي کارگردان:محمد بانکی تهیه کننده:اصغر بانکی

بازیگران: محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، شیرین بینا ... سایر عوامل:نویسنده: رضا بانکی


برچست ها :
ادامه مطلب ...
تعداد بازدید : 5167
     

دانلود فیلم سینمایی یکی میخواد باهات حرف بزنه+لینک مستقیم

تعداد نظرات : 0

منوچهر هادی پیش از این ساخت فیلم سینمایی "قرنطینه" را برعهده داشته و "یکی می خواد باهات حرف بزنه" دومین فیلم بلند سینمایی وی محسوب می شود.

این فیلم با بازیگری شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل پور مضمونی اجتماعی داشته و ماجرای زنی است که برای امری حیاتی یک هفته فرصت دارد از شوهر سابقش رضایت بگیرد.
 


برچست ها :
ادامه مطلب ...
تعداد بازدید : 818
     

چنگال ديجيتالي كه شما را لاغر مي‌كند + تصوير

تعداد نظرات : 0

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اين چنگال ديجيتالي طوري طراحي شده كه به كم خوردن و در نهايت لاغري شما كمك مي كند. در واقع اين چنگال هوشمند زمان غذا خوردن، فاصله بين هر لقمه و كيفيت غذا خوردن را مي سنجد و اطلاعات را براي داشتن يك رژيم غذايي مناسب تر در اختيار شما قرار مي دهد.



در ضمن اين اطلاعات مي تواند از طريق بلوتوث به گوشي هاي آي اوس و اندرويد منتقل شود تا با استفاده از ساير خدماتي كه اين گوشي هاي هوشمند به شما ارائه مي دهند يك رژيم هوشمندِ هوشمند را پيگيري كنيد.   نمایشگاه CES 2013 از 19 تا 22 دی ما امسال در وگاس برگزار می شود. /ط


برچست ها :
تعداد بازدید : 298
     

اینترنت همراه‌اول قطع شد تا ارتقا یابد

تعداد نظرات : 0

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با انجام عملیات ارتقاء سیستم GPRS همراه اول فعال‌سازی سرویس و بسته‌های GPRS این اپراتور متوقف می‌شود و این اپراتور از مشترکین خود خواسته در روز سه‌شنبه از GPRS استفاده نکنند.  شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: از ساعت 8:00 الی 20:00 روز سه شنبه 19 دی ماه عملیات ارتقاء سیستم سرویس GPRS همراه اول انجام می‌شود. در این روز برای تمامی کاربران GPRS و MMS، فعالسازی این سرویس از تمام روش‌ها (پیامک (SMS)، کد دستوری (USSD) و پرتال همراه اول) و فروش تمام بسته‌های طلایی GPRS و بسته‌های تخفیفی MMS غیر فعال می‌شود. در این اطلاعبه آمده است: همراه اول ضمن عذرخواهی بابت تبعات احتمالی این ارتقاء سیستم از تمامی مشترکین خود خواسته است حتی الامکان در روز سه شنبه از سرویس GPRS استفاده نکنند.


برچست ها :
تعداد بازدید : 189
     

بشار اسد در حال رانندگی با سمند ایرانی+عکس

تعداد نظرات : 0


برچست ها :
تعداد بازدید : 232
     

5 ماده‌ غذایی ضد آنفلوانزا

تعداد نظرات : 0


محققان هر روز به نتایج تازه ای می‌رسند که ثابت می‌کند مواد غذایی  راه حل مقابله با بسیاری از مشکلات روزمره است. در این مطلب شما را با 5 ماده‌ی غذایی آشنا می‌کنیم که آنفولانزا را از شما دور می‌کند. با ما همراه باشید.


برچست ها :
ادامه مطلب ...
تعداد بازدید : 469
     

آغاز تلاش علنی ترکیه برای تجزیه ایران

تعداد نظرات : 0


اطلاع رسانی:چند روز پیش در تلویزیون دولتی ترکیه آذربایجان ایران "آذربایجان جنوبی" نامیده شد و اعلام شد که در ایران بیست میلیون ترک تحت فشار نژادپرستی هستند این کار رژیم فاشیست ترکیه یعنی اعلام جنگ علیه تمامیت ارضی ایران


برچست ها :
تعداد بازدید : 276